Reisverslagen poging 2 - Reisverslag uit Haps, Nederland van chrissy selten - WaarBenJij.nu Reisverslagen poging 2 - Reisverslag uit Haps, Nederland van chrissy selten - WaarBenJij.nu

Reisverslagen poging 2

Blijf op de hoogte en volg chrissy

22 Januari 2014 | Nederland, Haps

Zoals jullie allemaal hebben kunnen meemaken, was mijn eerste poging in Frankrijk om een reisverslag te maken op z'n zachtst gezegd mislukt. Het is niet zo dat ik er geen moeite voor heb gedaan, maar wanneer ik ondanks de drukke dagen een beetje ruimte had gevonden om een verslag te kunnen maken, was het de wifi (gemaakt 5 personen, maar waar 300 mensen tegelijk op probeerden te komen) die roet in het eten gooide. Maar we weten allemaal (en anders weet je het nu) hoe dit is afgelopen. Ik heb zo'n leuke tijd in Frankrijk gehad, dat ik dit jaar weer een Franse camping zal vermaken van 3 juli tot en met 29 augustus.

Maar dit is niet de enige reden waarom ik opnieuw een reisverslag zal gaan maken. Samen met Mireille Smeets (voor de gene die haar niet kent: vriendinnetje vanaf de middelbare school, de slimme en verstandige versie van mij) had ik wilde plannen om voor mijn minor die 2 maart in Seoul zal starten, nog een rondreis te maken door Thailand. Zij zal vervolgens in Bangkok blijven en daar haar stage gaan lopen.

Samen hadden we een mooi ticket van 580 euro gevonden, die zij die zelfde avond samen met haar vader zou gaan boeken voor ons samen. Toen is ze (#^$%&*#$#$&*) die avond in slaap gevallen en waren de volgende dag de vliegtickets verdwenen en ze werden alleen maar duurder. Achteraf blijkt dit een godsgeschenk te zijn, aangezien die zelfde dag de Thaise regering een noodtoestand in Bangkok en omliggende provincies heeft afgekondigd. Er zijn de afgelopen dagen al verschillende doden en gewonden gevallen en dit zal waarschijnlijk 60 dagen zo blijven. Voor Mireille heerst er onzekerheid of haar stage überhaupt door zal gaan en voor ons beide is het onzeker of rondreis door Thailand of een ander land in Zuidoost-Azië door gaat.

Tot zo ver dus de plannen, maar vooral onzekerheid over mijn rondreis in Azië. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haps

chrissy

Voor twee maanden heb ik animatiewerk gedaan in Frankrijk. Hier heb ik een blog bijgehouden (lees geprobeerd bij te houden). Nu ben ik inmiddels in Bali (mijn blogs naam is zoooo toepasselijk) en daarna vervolgt mijn reis naar Seoul, Zuid Korea. Enjoy!

Actief sinds 25 Juni 2013
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 32830

Voorgaande reizen:

25 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: